February 11, 2013

Jauh.

Studies had been made, stating that if you're starting a relationship, you might lose two of your friends.


Apparently, I'm one of the two.

Quite frankly, tak faham kenapa si teman wanita kena cemburu dengan aku yang tak seberapa. Ya, dulu aku suka dia, tapi dia tolak, dengan alasan aku sebenarnya tak boleh terima. But we're sworn best friends. I have never let anything comes between our friendship. Perasaan aku yang dulu, itu hal aku. Hal aku, aku yang kena kisah. 


Nak bandingkan.
Jauh. Jauh berbeza.

Dan kenapa dia guna alasan yang aku tak terima tu, bila aku tengok kau wahai cik teman wanita, aku faham serta merta.


No matter.

I hope everyone is happy.

I'm still here, just in case.
As a friend. Nothing more. Nothing less.

No comments:

Post a Comment

Your two cents.